Teknik Servis Takip Programı

Teknik Servis Takip Programı

Piyasada bulunan servis takip programları arasında en detaylı ve kullanışlı hale getirdiğimiz ve sadece servis takip programı olarak değil cari, personel ve ön muhasebenizi tutabileceğiniz Heryerden ulaşabileceğiniz Web Tabanlı Teknik Servis Takip Programı  ile karşınızdayız.

 

5 Farklı kullanıcı yetki seviyesi.
* Teknik personel (Dış Personel)
* Personel
* Muhasebe
* Müdür
* Yönetici

İşten ayrılan personeliniz olduğunda kullanıcıyı silmek yada şifresini değiştirmek yerine Aktif/Pasif özelliğini kullanabilirsiniz. Bu sayede geçmişe dönük servislerde bir sorun olduğunda sorumlu personel ile ilgili sorgulama yapabilirsiniz.

Her kullanıcıya ayrı ayrı depo tanımlayabilirsiniz. Kullandığı malzemeler ve elinde olan malzeme stoğunu takip edebilirsiniz.

Kullanıcılar arası mesajlaşma sistemi vardır. Sayfa yenilemesine gerek kalmadan yeni bir mesaj aldığında bildirim alanında mesajı olduğunu görebilir.
Kullanıcılar profil resmi yükleyebilir.

Yeni kullanıcı eklerken ayrıntılı bir form kullanılmıştır. Kişisel bilgiler, çalışma ve konum, banka / maaş bilgileri vs.. Kimlik fotoğrafı yada resim formatında evraklar kullanıcı profiline yönetici tarafından eklenebilmektedir.

Sistem Ayarları

Firma bilgileri ve Logo Yükleme
Yönetilebilir Marka tanımlamaları
Yönetilebilir Servis durumları
Yönetilebilir Ürün Ekipmanları
Yönetilebilir Ürün Cinsi Ayarları
Yönetilebilir Onarım Merkezi ayarları
Yönetilebilir SMS şablonları
Yönetilebilir Mail ve sms api ayarları

3 Seviyeli Gelişmiş Cari yönetimi
* Personel
* Müşteri
* Tedarikçi

Cariye ait hesap hareketlerini, servis hareketlerini, stok fiş hareketlerini tek ekrandan görebilir ve sorgulayabilirsiniz.
Hesap hareketlerine Manuel olarak Borç, Tahsilat, Alacak ve ödeme ekleyebilirsiniz.
Servis hareketlerinde tutarlar otomatikman alacak yada borç olarak eklenmektedir.
Yetkili servis işi yapıyor iseniz garanti kapsamında yapılan bir işin tutarını tedarikçi hesabına yine servis hareketi üzerinden çok kolay bir şekilde aktarma yapabilirsiniz.
Size borcu olan cari hesaplarını ayrı olarak listeleyebilir siniz.

Cari Hesaplarından Ayrı olarak Günlük gelir ve giderlerinizi yönetilebilir kategoriler ile ekleyerek sorgulamasını da yapabilirsiniz.

Carileriniz için teklif formu oluşturabilir çıktı alabilir geçmiş teklifleri takip edebilirsiniz.

Yapılan her işlemin hangi kullanıcı tarafından yapıldığı da aynı ekranda görülmektedir.

Teknik Personelin (DIŞ PERSONEL) Kendine ait kasa defteri vardır. Servis hareketlerinden aldığı ödemeler otomatikman kendi kasa defterine işlenir. Manuel olarak gelir ve gider ekleyebilir ama düzenleme yada silme işlemi yapamaz. Kasaya eklenen her hareket onay bekleyen durumunda eklenir. Personel Kasa Defterinde sadece onay bekleyen hesapları görebilir. Geçmişe dönük herhangi bir bilgiye ulaşamaz. Gün sonu hesap verirken kasasında ne kadar bulunduğunu ayrıntılı olarak görür.

Yönetici, Müdür, Muhasebe yetkisi gün sonunda personel kasasında onaylama işlemi yapar. Onaylanan tutarlar ilgili alanlara otomatikman işlenir. Cariden alınan bir ödeme cari hesabına tahsilat olarak, Yapılan bir gider kasa defterine gider olarak işlenir. Yapılan gider malzeme alımı ile ilgili ise onaylama esnasında tedarikçi seçilerek onun hesabına işlenebilir. Bu işlemleri yapan kullanıcıların kim olduğu da yine aynı şekilde otomatikman işlenir.

Bu sayede gün sonunda Tüm kullanıcıların yaptığı parasal işlemler ayrı ayrı tek ekranda gözükür ve günlük kasa hesabı kuruş şaşmadan ortaya çıkar.

Depo İşlemleri

Sınırsız sayıda depo oluşturabilirsiniz
Depolar arası nakil yapabilir, Depo nakil hareketlerini görebilir. Hangi depoda ne kadar stok var takip edebilirsiniz.

Stok İşlemleri

Stok grupları oluşturma
Stok kartlarına resim ekleyebilme
Stok hareketlerini listeleme ve alış/satış a göre kar zarar durumunu görüntüleme.
Hızlı satış menüsü ile müşterinize kayıtlı olmayan kişilere satış yapabilirsiniz.
Alış yapılan ürün stoğa işler ve satış yapıldıkça stoktan eksilir.

Stok kartlarınıza göre seri numarası ekleyebilir satışlarınıza göre serino satıldı yada stokta durumunu görebilirsiniz.

İçe/Dışa Aktar

Cari hesaplarını Excele çıkartma

Excelden cari yükleme
Excelden Stok kartı yükleme
Stok Kartlarını Excele çıkartma

Görev Listesi Yazdırma
Teknik personel (Dış Personel) için atanan ve durumu aktif olan servis girişlerini döküm halinde yazdırabilirsiniz.

Personelinize buna göre gidişat belirleyebilirsiniz.

Telefon Rehberi
Rehber özelliği cari hesaplarınızla iç içe olmamaları için ve toplu smse dahil olmadan Lokanta, müşteri hizmetleri, servis ve çağrı merkezi numaralarını kayıt altında bulundurmanız için eklenmiştir.

Hatırlatmalar

Hatırlatmalar her kullanıcı için bağımsızdır. Herkes kendi hatırlatmasını görür ve yönetir. Yöneticiler herhangi bir kullanıcıya hatırlatma atayabilir. Günlük notlar ekranında takvim üzerinden takip yapabilir ve not alabilirsiniz.

SMS Modülü

Servis girişleri ve servis durumları oluşturduğunuz sms şablonlarına bağlı olarak carinize otomatik olarak gönderilmektedir. Bunun haricinde manuel olarak da sms gönderebilirsiniz.

Toplu sms modülü ile tüm carilerilerinize bilgilendirme veya özel gün mesajı gönderebilirsiniz.

Günlük hızlı haberleşme modülü ile kullanıcı ve personellerinize toplu yada seçerek kısa sms gönderebilir servise göre yönlendirebilirsiniz.

Raporlama

Grafik analiz ile Teknik personel iş dağılım yoğunluğunu, Günlük servis girişlerini, Ürün cinsi ve markaya göre en çok hangisinin yoğun olduğunu, Stok alış ve satış çizelgesini Görebilirsiniz.

Günlük Kasa Raporu ile istediğiniz tarihin detaylı hesap özetini görebilirsiniz.
Tarihler arası rapor ile haftalık aylık yıllık istediğiniz tarih aralığında hesap özetini görebilirsiniz.
Aylık Alış Ve satış Raporlarını Görebilirsiniz.

Servis Girişleri

Servis girişleri cari üzerinden yapılmaktadır.
Servis girişi yaparken işi Teknik personele(DIŞ PERSONEL) atayabilirsiniz. Bu durumda servis özeti (Müşteri adı, adres, ve yapılacak iş) sms ile dış personelinize gider ve kendi giriş ekranında servis görünür.
Bana hatırlat seçeneği ile servis girişini randevu olarakta kullanabilirsiniz.
Servis girişi sonunda (adisyon fiş yazıcılar önerilir) barkodlu müşteri fişi yazdırabilirsiniz.
Servis detaylarında ürün görselleri ekleyebilirsiniz.
Müşteri ile olan görüşmeleri kayıt altına alabilirsiniz.
Servis detaylarında ürün farklı bir servise gönderilmesi gerekiyor ise onarım merkezi gönderim ve geri dönüş tarihlerini kayıt edebilirsiniz.
Durumu sms olarak gönder kutucuğu işaretlendiğinde servis durumuna atadığınız sms şablonu mesajı kısa mesaj olarak Gönderilir.
Cari hesabında eposta kayıtlı ise durumu mail olarak da gönderebilirsiniz.
Servis detaylarında parça ve hizmet modülü vardır. Burada ücretlendirme işlemleri ve kullanılan parçalar eklenir.

Parçalar stoktan azalır. Manuel eklemede yapılabilir. Buradan eklenen her tutar cari hesabına otomatikman borç olarak eklenir.Tahsilat yine bu modülden yapılır. Ve cari hesabına işler.
Parça ve hizmet modülünde Garantili onarım tutarını tedarikçiye nakil edebilirsiniz.

Toplu durum değiştirme

Servisleri aktif pasif yaparak durumu ile ilgili zaman kazanırsınız.

Tarihler arası servis girişlerini sorgulayabilirsiniz

Makina Park Özelliği ile müşterinizin elindeki cihazları kaydedebilir, ilgili makina hakkında ki bilgileri sisteminizde saklayabilir, cihaz için etiket yazdırabilir ve servis kayıtı açabilirsiniz.

Kurumsal çalışan müşterilerinizin servis kayıtlarını toplu olarak excele aktarabilirsiniz.

 

Müşterileriniz web arayüzü sayesinde serviste olan bir ürününü takip numarası ile sorgulayabilir.

Ana Ekranda bulunan servis durumu kutucuklarını sürükle bırak yöntemiyle sıralama yapabilirsiniz.
Yine ana ekranda bulunan ajax arama metodu ile Müşteri adı ile, telefon no ile, takip no ile, seri no ile ve işlediğiniz fatura no ile hızlı arama yapabilirsiniz.

Sayfanın üstünde her sayfada sabit olan Müşteri arama, Hatırlatmalar, Stok Uyarı Bildirimi, Mesajlar alanı ile hızlı işlem yapabilirsiniz.